ALackOfColor

Vaknade och det var 21.4 minusgrader ute. Det kändes inte helt värt att frysa ihjäl för att få åka lite bräda. Så det blev en halvtimme plugg och sen massa annat. Jag har iallafall skrivit ut papprerna som jag inte har gjort på hela veckan fast jag har tänkt göra det. Jag borde verkligen ta tag i mig själv lite grann och börja plugga snart.
Tittade på en underbar film idag. Precis en sån film som jag behövde. En riktig snyftare. Mer snyftfilm åt folket. Man mår riktigt bra av sånt, faktiskt.
Hembiljetten är kirrad! Känns riktigt bra. Efter en vecka av tveksamhet kunde jag inte längre hålla fingrarna i styr när snäppan skyltade med att hon kommit tillbaka och när Johan frågade om nyår. Så på torsdag åker jag tillbaka till underbara uppsala. Jag är sjukt lättövertalad. Dock kan det ju aldrig slå fel med dresscodepartaj hos Gurra.
Imorgon blir det släktkalas när mormor blir 75. Underbart. Min släkt är bäst.
Dessutom håller jag tummarna för fem minusgrader och sol så att det kan bli lite skidåkning!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0