cykeltjuven

Vi kommer ut från bion. Jag och Snäppan hittar våra cyklar. Hanna letar febrilt efter sin. Den är borta.
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. De ska döden dö, dom jävlarna. Det är absolut inte okej att gå runt på stan ta oskyldiga människors cyklar! nej, nej, nej! Inte under några som helst omständigheter! Ska det vara så fruktansvärt svårt att förstå skillnaden mellan ditt och mitt. Cykeltjuvarna borde stenas till döds under allmän beskådan. SKÄMS!
Cykeln är studentens bästa vän.

Efter ikväll måste jag börja om på nytt, och det kan nog bli ett par vändor... wei!

väl mött

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig! Håll er till era era jävla saker idioter. Nån jävel brände ju min och Jennies bil i helgen. Döden förtjänar de jävlarna!! KRAM

2009-12-04 @ 14:10:17
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0