Min bästa familj!

Det finns nog inget som jag älskar så innerligt som min släkt och min familj. De är faktiskt helt underbara. Och eftersom det under de senaste åren varit ganska sällsynt att vi har samlats allihopa vid ett och samma tillfälle kändes kvällen till ära extra underbar. Massa gamla minnen, många skratt och interna skämt. Självklart lite skönsång av olika grad från diverse familjemedlemmar. Gillar alltid.









Jag gillar min familj mest av allt i hela världen!



Mormor fyller 75 och vi firar med en massa gamla minnen från vår underbara bardom i västerås. Med soliga dagar, makaroner med spad, damsugare, röd opel kadett, bad på björnön, minigiolf, bad i baljor, småystrar som bor inne i mammas mage, kottar i skogen, labyrinter i lekparken och massor av andra underbara minnen som vi alla delar tillsammans.

Som sagt. Jag älskar min släkt, för dom är bäst!

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Siri

Fan för dig!! hytter med näven

2010-01-05 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0