EGO-BOOSTAD

EGO-BOOST like hell. Det fnns många anledningar till att totalälska sin basgrupp. Den största av dessa anledningar är att alla är så underbara. Och dom är jättebra på att baka och fika. Idag körde vi en enorm ego-boost. Alla hade en lapp med sitt namn. Sedan skulle ALLA skriva nåt snällt om en på den lappen. Och man får inte veta vem som har skrivit vad. Man blir så glad! Alla satt där, proppmätta av allt underbart gott fika, och var aldeles superglada. Ingen kan vara arg, irriterad eller ledsen under dessa omständigheter. man blir så glad när man får fina och snälla kommentarer. Sedan om det är ren skär lögn eller sanning spelar mindre roll. Sålänge man får höra positiva saker om sig själv! Det är sånt här världen behöver mer av. Alla blir glada! Jag tror minsann att Hanna har kommit på ett sätt att skapa världsfred. Hon borde skicka detta på förslag till diverse krigshärjade platser på jorden.


MUMSMUMSFIKA!


Väl mött!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi ja mer egoboost till folket!! Jag har läst min lapp flera gånger nu, blir lika glad varje gång!! Det här borde vi göra oftare =)

2009-12-17 @ 17:58:39
URL: http://lollar.blogg.se/
Postat av: Sverker

Den stora bruna kakan ser lite läskig ut alltså...

2009-12-17 @ 18:27:55
Postat av: Kerstin

men sverker! det är ju den som är min kaka, som jag har bakat! den är faktiskt en döskalle. och jättegod.

2009-12-19 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0