endlessly

Har suttit nästan hela dagen på BMC med böcker, pärmar och papper överallt. Känns ändå inte som att jag ska hinna greppa allt på en månad. Det kan ju bero på att jag läser mer om det jag redan kan isället för att koncentrera mig på det jag inte fattar. Då får man faktiskt skylla sig själv. Efter att ha ignorerat nervsystemet i sex timmar gav jag upp, och upptäckte att det faktiskt hade blivit mörkt ute. Och som vanligt är ingen hemma när man kommer hem. Astråkigt.

I fredags var vi fruktansvärt vuxna som styrde upp knytkalas med julbord. Massor av god mat och ännu mer julkakor och julgodis. Extremt gott. Jag åt sill. Jättemycket vuxenpoäng till mig!


Detta är utan tvekan årets hetaste Lucia.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0