fascination

Förmiddagen patologen blir svårslagen. Det kan nog vara något av det mest fascinerande jag varit med om. Det är ju helt fantastiskt att alla de där organen får plats inuti kroppen! Det kan inte vara mycket plats kvar för annat. Åh, jag vill nästan gå igen. Det var ju hur coolt som helst. Jag kan dock inte låta bli att tänka på hur jag själv ser ut på insidan. Undra hur mina lungor ser ut? Eller gallblåsan. Eller varför inte lilla blindtarmen..? Jag är mäkta imponerad över hur vi ser ut. Vi är så snygga!

Åh det är så skööönt att ta ut all sin energi på en spinningcykel! Jag ska få så starka ben till den 27 februari! Ingen och inget kommer att kunna stoppa mig. Oh jag är så taggad! ge mig snö nån jävla gång så jag kan åka skidor!!!

väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0