fokus

Den underbara känslan av att vakna fem i ett (mitt på dagen alltså...) av ett sms och inse att man är fruktansvärt ofokuserad. Vad hände med en dag av plugg? Istället fyller jag en vattenflaska och parkerar mig vid datorn för att planlöst hänga runt på fejjan och kika på folks bilder. Magen börjar faktiskt kurra en hel del, så jag borde ju bege mig ut i köket och kika efter något ätbart.
Jag har insett att det inte riktigt är någon actionpotential i nationslivet ikväll. Bara storpub på GH:s. Undrar om det är en hit?
Funderar på att gå ut i det fantastiska, kalla, vackra vädret för en promenad. Dock tror jag att mina fötter säger ifrån. Jag vill gå och köpa godis. och hyra en film. Åh. tänk om jag skulle orka det!

väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0