Freak on a leash

Jag känner hur jag verkligen hamnar i en svacka. Jag får sån lust att bara ge upp allt. Lägga mig under täcket och ligga kvar där väldigt, väldigt länge. Blunda, sova och hoppas att jag har skärpt till mig när jag vaknar. Jag behöver en kick eller lite förändring. Någonting utöver det vanliga. Eller bara lite motivation. Just nu känns allt helt tomt. Och meningslöst. Åhkomigennudå!
Igår gjorde jag en lista på saker jag vill ha. Jättetråkigt. En ny dator, en mus och en externhårddisk full med ny spännande film. Jättetråkigt. Nu vill jag ha Cheescake. Varför har jag inte alla ingredienserna till det hemma för? Allt är meningslöst idag. Trots att det faktiskt snöar. Jag får helt enkelt ta mig till ica hörnan och hyra film och köpa godis. Undrar om det muntrar upp mig eller om allt bara blir ännu värre då?
Kom och väck mig om en vecka.

Väntar med spänning på ett telefonsamtal.

Jag har upptäckt en nygammal kärlek för KoRn. Spännande.

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vänder, snart är det jul! Massa Kramar

2009-12-14 @ 22:23:35
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0