klickklick-ben och popcorn

I tisdags när vi kom ut från BMC insåg vi att det blivit svinkallt under dagen. Temperaturen hade äntligen tagit sig under nollsträcket. Jag verkligen älskar att det har blivit kallt. Saknar dock ett lager av snö på marken, men den kanske kanske kommer. Om jag hoppas tillräckligt mycket. Jag får helt enkelt glädjas åt den vita frosten som täcker marken istället, jag antar att det får duga så länge.
Lycka är kyla mot mina kinder!
Åh, jag blir ju aldeles till mig av lycka! Vintern är så kall och fin och mysig. Snön är dock ett stort problem här. kom kom snön!



vacker vinter med frost och dimma och sool!


Ikväll blir det superbra film x2. -fantastiskt!
klickklick-ben och popcorn. Jag kommer sitta apatisk i ett några timmar. -igen

Jag har ett litet problem. Och det är att jag tänker lite för mycket och typ alltid ska ta i från tårna. Kan jag inte bara lugna ner mig ett par hekto?

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0