midnight sun

Jag blir typ stressad och nervös över att vara här. Längtar hem en massa till Uppis, men kan inte bestämma mig för när jag ska åka tillbaka. Ju tidigare desto bättre. Fast då kan jag ju inte åka skidor längre. Det är det som håller mig från att åka tillbaka imorrn. Så det kommer antagligen inte bli förrän på söndag. Det är jättelångt kvar tills dess. Beslutsångest.

Jag har börjat tvivla på något som jag ett tag var ganska stensäker på. Fast jag visste redan då att det bara var noja. Ändå blir jag ganska beviken/irriterad/nojig varje gång. Skärpning från min sida. Det är ju inte sant, det är bara mitt eget påhitt!

Jag borde åka hem så tidigt som möjligt om jag ska få nåt plugg gjort. Fakstiskt. Dessutom har jag bestämt mig för att ett besök till Uppsala Stadsbibliotek är på sin plats! Jag kan inte hålla fingrarna i styr! hihi

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0