SMASH

Plugandet idag har ju inte direkt varit som förväntningarna. Fast det visste jag redan innan, att jag skulle strunta i pluggandet. Istället blev det en till dag med massa daydreaming, datorläsning och vampyrer. Ge upp, kärran! Jag har totalt fastnat i det där igen. Inte för att jag har något emot det. Jag skulle nog kunna spendera hela mitt liv med att läsa det där. Om och om och om igen. Jättelöjligt faktiskt.
Det var nog tur att Sumi, Olov och Jocke drog med mig på badminton. Lite fysisk aktivitet och lite nostalgi. Hosjöskolans gamla gymnastiksal. Jättelänge sen. Allt var mycket mindre än jag kom ihåg det. Fast det är väl inte så konstigt eftersom jag var typ 11 eller 12 sist jag var där. crazy potato
Nu sitter jag dock fast vid datorn igen. Fast i samma bok och film som innan. GE UPP. Dessutom vet jag inte när och hur jag ska mig tillbaka hem. Det börjar bli lite segt att vara här faktiskt. Kom precis på att OM jag ska åka tillbaka på torsdag så skulle jag kunna åka bil till Ä-by, och sen ta tåget därifrån.. kanske.. Fast jag måste ju bestämma mig först. annars var tågbiljetterna billigare på tosdagen än till helgen. Men sen var det ju det där med skidåkningen...
Klyftan och beslutsångesten. Dålig kombo.


Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0