spotifying

Gah! Varför har hela min familj vänt på dygnet? det är som en ond cirkel. Alla är vakna för att nån annan är vaken, typ. Om jag vill sova kan jag inte göra det för att mamma smattrar stenhårt på tangentbordet. Det låter genom väggarna ända till mitt rum. Fast jag sitter å andra sidan fast framför spotify och mitt låtlistgörande. Har upptäckt att det blir en hel del låtar när man ska ta med hela decenniet. Tio år är ju trots allt en ganska lång tid. Och jag har märkt att jag har glömt mycket. Men det får man helt enkelt väcka till liv igen. Tur att min dator är lite av en skattkammare när det gäller gamla saker...
Dock blir jag lite besviken när jag inser att vissa låtar är från typ nittonhundranittionio! Då kan dom ju inte få vara med. Eller hur? Det känns lite taskigt, men så är det. synd

Ge upp och sov nån gång.
Imorrn ska vi köpa skumpa!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0