sunday bloody sunday

Igår började jag faktiskt fundera på en sak. Man borde kanske byta nation. Hur ofta hänger jag på V-Dala nu för tiden? Egentligen. Vad tjänar jag på att vara med där? Det är ju enbart för att Velvet är gratis, men nu har jag ju inte varit där på vääääldigt länge. Å andra sidan känns det som att det är mer värt att komma in gratis på V-Dala än att komma in på Norrlands. Jag hatar ju Norrlands klubbar. Åh. Vilket dilemma. Jag kommer nog aldrig kunna bestämma mig. Crap.

Jag gillar att jobba på Orvars. Man vet aldrig hur det slutar. Men det blir ju smått drygt när man är en man kort och John blir så full att han spiller öl, mår illa och måste gå hem. Ingen hit. Dock blev vi klara mycket tidigare än vanligt. Skönt. Inga (jätte)jobbiga människor igår, bara dom gamla vanliga. Dessa personer var dock då mer störiga än vanligt. Irriterande. Partyskjortan var iofs där och livade upp stämningen med en ny glittrig dansbandsskjorta. Jag får rysningar när jag ser honom. uuh. Det är kul när man träffar follk man inte sett på länge. Och det är kul när folk är från hemifrån. Om två veckor är det äntligen dags att åka hem till julen. jag måste ha snö!!!

väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0