workit!

Igår kväll bestämde vi, nästan hela korridoren, att vi skulle gå och träna tillsammans tidigt på lördag morgon. Jag blev aspepp såklart, men kände imorse att jag faktiskt vill sova istället. Vaknar sedan upp en kvart senare av att någon knackar frenetiskt på min dörr.Jag öppnar och alla står superredo i sina träningskläder. Det går inte att säga nej då. Så nu är jag helt mör. Jag kommer nog inte kunna gå imorgon. Men det är skönt, det är så det ska vara. Jag känner att jag har kommit in i en god cirkel. yes, yes, yes. Det är så gött med träningsverk!

För att fortsätta min goda cirkel ska jag spendera resten av helgen med att vara duktig och plugga! yes yes yes!
Eller, det blev nog IKEA istället. men det är ju också trevligt :) galet lättövertalad tjej! Jag ska plugga hela långa dagen imorgon, jag lovar!!!
Ikväll blir det jobb! Galet länge sen jag jobbade lördag. Det blir nog kanon! Det är alltid roligast när det är riktigt mycket folk. Jag hoppas bara att skummisen i glitterskjortan inte kommer, han är så fruktansvärt dryg. Jag kan nog tänka mig ett par personer till som jag inte vill ska komma. Jag har min lista på folk jag inte vill ha där när jag jobbar, tyvärr är det mest stammisar, så jag kommer inte undan. Jobbigt.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0