Omstart

Ibland måste man ta steget. Man måste uppgradera sig själv. Jag får den känslan varje söndag, då när den där välkända söndagsångesten smyger sig på.
Ett sätt att uppgradera sig själv på är att starta om sin blogg. Det här med bloggandet är ju ytterst viktigt här i livet. Ooh ja! Gullvivanshallonhäck ligger alltså på hyllan. Nu är det klyftigatankar som gäller, och sånna har jag måååånga att bjuda på.
En omstart. Precis vad jag behöver.

Idag ska det föreställa första advent. Men det går inte att trolla fram julkänslor när snön lyser så extremt med sin frånvaro. Ge mig minusgrader och snö.
Hanna fixar dock lite julstämning med sitt pepparlalshus.


Väl mött.

Kommentarer
Postat av: DISSAAARREEE///GULLVIVAAAN hahaha:D

2009-12-03 @ 21:37:04
Postat av: klyftan

haha! säger hon som glömde bort den efter en vecka :P jag saknar dig hörru!

2009-12-04 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0