Details in the fabirc

Ikväll är det torsdag, vilket innebär VAMPYRKVÄLL. Äntligen får jag och Emelie till vårat torsdagsmys med popcorn och Vampire Diaries.
Kan inte bli bättre.
Dock vet jag att Jocke kommer sitta där och småhåna oss genom hela timmen. Men då får han göra det. Inte mitt problem alls.

Känner mig superdupernöjd eftersom jag har börjat skriva på min hemtenta. Nästan klar med en fråga. Skönt att man improviserar lagomt mycket. Det känns ju faktiskt lite som att det är halvt omöjligt att kugga på den här tentan. Skönt.

Funderar på om jag ska ge mig ut och inviga mina nya skor... om ett tag. lite mer Pierre Riviere först kanske. Och varför inte lite Lauvås och Handal när vi ändå är i gång. I'm on fire!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0