Drugs On A Sunny Day

Sol, sol, sooool! Underbara sol.
Synd att jag sitter här (inne) med tabletter, injektioner, milligram, mikrogram, milliliter och dropphastigheter som måste bli helt rätt. Annars kan det gå åt skogen. Inte bra.
Dessutom måste jag bli grym på det där med TBE, om vi ska skriva om det halva dagen imorgon också. Opepp.
Måste göra min individuella uppgift på mikrobiologin också kanske. Kan ju vara bra.
Men ikväll kanske det blir lite forspub! Det gillar vi skarpt.

Spekulerar man lite över vädret på valborg rekomenderar jag att spana in SMHI före KLART. SMHI visar sol/moln och 16 grader, medan KLART kör på bara moln och 15 grader. Jag ska ju ha sooool på fredag!

Väl mött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0