Farmakodynamisk nedvärdering

Jag känner mig för tillfället smått yr i huvudet och jag oooorkar verkligen inte gå de två och en halv metrarna till duschen. Hur trött är man då på en skala från 1-10? Ganska trött skulle jag tippa på.
Föreläsningen idag var ungefär den största besvikelsen sen... sen... sen jättejättelänge!
Hon som stod och pratade, om något jag trodde skulle vara jättekul, var jättetråkig. Alldeles för tyst, långsam och hon gjorde mig trött i huvet. Dessutom dumförklarade hon oss allihopa.
Varför kan inte njur-Lina och hjärt-Malou ha ALLA våra föreläsningar? Då är det ju omöjligt att somna plus att man faktiskt fattar allt. Och dom gör att mycket mer intressant.
varförvarförvarför?

Bah. Nu ska jag nog ta tag i saker.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0