Give Me Fire

Varför gör jag så här mot mig själv? Jag är seg och trött och ännu mer seg, man borde ju faktiskt hålla sig i skinnet ibland. Men det var skönt att besöka Orvars för första gången på länge. I like that place.
Jag kanske borde åka och träna iallafall ändå. Det skulle ju faktiskt vara skönt. Men jobbigt. Det är ju så långt dit ju.
Dessutom blir man ingen bättre läkemedelsräknare av det! Nu borde jag ju faktiskt skärpa mig och räkna, räkna, räkna på lite. Synd bara att det är löjligt enkelt och trååååkigt, så man blir inte direkt peppad... Funderar på att gå och köpa godis istället. Jättebra tentapepp! Tänk DAIM. mums!

Jag kom hem idag, då har mina underbara korridorare fixat en ny soffa och en fåtölj! Jättejättebra. Och balkongen var också fin med nya soffor. Dock är jag arg för att dom kastade ut den hela, fina soffan och lät den trasiga, fula vara kvar. Någon behöver lära sig att prioritera.

Jag och bror är ett par steg närmare en lägenhet. Vi har kommit till en punkt där båda kan gå med på lägenheten vi funderar på. Jättejättebra!

Och balbiljetter är fixade! Jag är på topp idag. (om man bortser från en viss seghet)

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra att du tyckte det var fint =) Men skyll på Erik med soffan å men du fick ju ge igenom med den där dumma fula stolen =)

2010-04-27 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0