I'm Edward Scissorhands

Småbakis en onsdag. Jag gillat! Bäst att Snäppis taggar mig till att träna, det kommer bli jobbigt, men skönt efteråt.
Läste precis en sjuk rolig lista i friskispressen om varför jympa är som sex.. Att man kan göra det på egen hand, i grupp, man får träningsvärk, man är nöjd efteråt och längtar redan till nästa gång samt killar som går ut stenhårt. Jag skrattar fortfarande.

Jag har ju tvekat mycket över mitt framtida yrkesval... Så igår tänkte jag att jag skulle bepröva mina saxtalanger. Vi satt allesammans och drack vin. Martin var långhårig och jag hade en sax. Taget.
Sjukt nöjd över mina skills. Jag ska bli frisör i mitt nästa liv. Spana in sjukt snygg frilla på pöjken.

Vin och en sax och kreativitetn flödar!
Ett litet tillägg: jag gjorde det utan kam! iskallt

Nu är det träningsskorna på!
sen ska vi opponera PM. Mycket nöje.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0