Just Another Score

Åh, jag är så taggad på Peace & Love i sommar! Det kommer bli så fruktansvärt roligt. Jag bör å det snaraste sätta ihop en liten P&Lpepp-lista på spotify, så jag kan poppa bra musik och peppa satan under tiden som är kvar. Det blir ett litet projekt.

Idag kollade jag schemat för passen på friskis och såg att det var ett intensivpass klockan fyra. asbra! tänkte jag och frågade lotta om hon ville med. Hon lät lite tvekis och jag frågade runt lite i resten av korridoren. Alla var så tvekis att jag också blev jättetvekis. Sen tappade jag sugen helt och totalt.
Då. Då kommer lotta och säger att hon är supertaggad för ett intensivpass. Så jag blir liksom tvugen att peppa tillbaka mig. Men jag är aningens för trött.
Vi bestämmer att vi ska basta efteråt. Det kommer vara jättejättejättejobbigt, men tänk vad skönt efteråt.
Så jag går med påt. Lite smått ångrar jag mig när jag tar de sista trappstegen upp till friskis, men när jag drar kortet ser jag att passet är ändrat till ett medelstyrkepass. gudvadskönt, detfinnsingaordförminlättnad!
Jag kör stenhårt passet igenom och är så trött att jag tror jag ska dö.
I bastun är jag ännu tröttare men mycket mycket mycket nöjd över mig själv.
Såhär borde man börja varenda lördagkväll! Det är ju så skööönt!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0