Kings of the street

Har haft en otroligt produktiv morgon. Jag blir så nöjd över mig själv. Jag har tvättat en massa! inklusive mina skor, vilka ändå inte blev nå rena, bara extremt blöta. Jag har sorterat ut alla äckliga och trasiga strumpor och jag har rensat upp bland alla meningslösa och meningsfulla papper som legar överallt. Och dammsugit. Nu känns det bra.
Jobbigt bara att pierre har legat och stirrat på mig med onda ögon hela morgonen. Han skriker "läs mig, för jag är såååå intressant". Men jag vägrar. Det skapar lite ångest. Fast jag vet att det löser sig. Om man skjuter upp det tillräckligt mycket kanske det försvinner. Jag har kommit på att jag verkligen borde sätta igång med läkemedelsräkningen snart. Ännu mer ångest. Det är inte bra att ha det såhär slappt. Man blir slö.
Det värsta med morgonen var att ingen hade handlat åt mig, så jag fick improvisera ihop en frukost. Jättetråkig, men jag blev mätt och glad iallafall...
Idag ska jag handla massa mat!

Nu bär det av till intressant föreläsning med JD. Men det är inte rumba!

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk vad kul om det var en annan JD som höll i föreläsningen..den där Jack Daniels...

2010-04-07 @ 09:36:01
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0