Lift Me Back Up

Nu är jag smått apatisk och rastlös efter min effektiva dag. Var mycket nöjd när jag kom hem klockan elva och inte bara hade hunnit skriva en allarätt-fullpott-tenta utan även hunit svettats mig genom ett gympass på nautilus. Dock ångrade jag mig lite smått då jag trampade upp för Carolinabacken och musklerna i mina lår inte längre ville samarbeta. Smällar man får ta när man ska vara fit!
Tentan kändes som en bit kaka. Självklart får jag alla rätt, och behöver inte tänka på det mer. Alls. Känns bra.
Nu funderar jag mest på om jag ska gå och köpa mig en godispåse eller inte. Antagligen är jag för lat för att ta mig härifrån. Det kanske är bäst.

Nu är det bara laddningen inför valborg kvar! HOH!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0