Livin' On The Edge

Åh, jag blir både uppspelt och arg på samma gång. Uppspelt för att det börjar finnas en massa lägenheter att söka till sommaren. Arg för att det är så dyrt att bo vid observatoriet, arg för att det inte finns någon planlösning på en enda lägenhet på studentstaden. Uppspelt för att jag precis insåg att man kan söka lägenheter genom V-dala, dock måste jag fixa en massa saker tills torsdag för att kunna söka. Det bör ju fixas, å det snaraste. (dom lägenheterna ligger ju i triangeln!!! = asbra läge!
Åh, jag vill flytta, flytta, flytta till en riktig lägenhet. Det jobbiga är ju att man ska få plats också, jag har för mycket grejer. Och den ska helst inte ligga på fel sida stan a.k.a kvarngärdet.

Nu ska jag gå och svettas ut mina aggressioner/spänningar på styrkepasset! (= inge mer porös!)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0