My Hopes Are So High

Nu blir jag irriterad, på riktigt! Oftast brukar jag gå runt och tänka att jag ska göra saker, men inte ta tag i det. Idag skulle jag vara duktig och faktiskt göra det jag funderat på. Mest på grund av ett antal pikar från diverse håll. (dock finns det ingen som helst sanning bakom dessa pikar, vill jag bara påpeka) Jag tar iallafall tag i saker. Då är det helt jättemongo telefontider!! Varför har folk dumma telefontider när man iallafall inte kan ringa, för att man är upptagen med annat då? Jättejättedumt. Nu kommer det ju ta jättelång tid innan jag kommer ta tag i det igen ju!

Men nu är det helg och jag är glad över det. Plus att jag har ätit världens godaste brownie idag. Gigantisk dessutom. Jag kommer nog inte behöva äta igen på typ en vecka. Det känns bra. Solen skiner och det är förhållandevis varmt ute. jag ser positivt på valborg. Dock ska det enligt SMHI då vara regn. Inte så popis.

För ett par dagar sedan, i måndags närmare bestämt, var jag påväg till ackis och jag kände mig allmänt nöjd över vissa prestationer jag lyckats åstadkomma. Det var bara det att jag efter ungefär tre sekunder insåg att jag inte alls var lika duktig som jag trodde. Tiden går helt enkelt för långsamt. Det struntar jag i och känner mig riktigt duktig iallafall!

Nu är biljett till teknologspexet inhandlad, jag och Snäppis ska vara sånganförare på GASQUEN den 12 maj och Lillstrumpa kommer hit den 13 maj. Jag är pepp på ALLT. Nu ska bara balbiljett inhandlas, så är jag game för hela kristi himmelsfärdshelgen. Kanon!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0