Shoe laces untied

Har varit mycket produktiv idag. Eller jag har iallafall gjort det jag planerade att göra. Jag var uppe tidigt sprang! Det är helt ok för mig att skryta om det eftersom det är jättejättetråkigt och jag hatar och är jättedålig på att springa. Det ska det dock bli ändring på eftersom jag idag införskaffade mig ett par nya springskor. Fråga mig inte varför, för jag vet knappt själv. Men dom var fina och det stod faktiskt mitt namn på dom. Så det så!
Hittade dock ingen jacka på min shoppingrunda, så det får helt enkelt bli ett senare problem.
Snart ska jag åka hem hem hem till Uppis igen! Weii!

Bilder från Idre


Renkaos på vägen hem


Riktigt brant backe x2


Städjan


Utsikt


Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0