Some Are Scared To Fly So High

Jag tycker inte om teknik. Inte det minsta. Tekniken vill aldrig samarbeta, vill aldrig göra som jag vill. Tekniken är självisk och låter alltid mig vänta. Tekniken hånar mig. Tekniken gillar inte mig för den jag är. Tekniken skrattar när jag inte förstår, när jag inte kan. Tekniken vägrar lägga sig på min nivå. Tekniken - Det här är slutet. Jag ser inte att vi kommer någonvart i vårat förhållande. Tekniken, länge har jag stått ut med alla dina avigsidor. Tekniken, jag gör nog slut.

Det värsta är att jag alltid kommer tillbaka. Jag kan inte släppa honom. Trots att han är dum i huvudet och inte vill fungera!
Vad är problemet??

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0