Still waiting for the strokes

Jag. Tycker. Att
Dom borde sopa bort allt grus. Det irriterar mig och är fult.
Dessutom utgör det en trafikfara för ostabila cyklister.
SOPA!

Jag är även på dåligt humör eftersom min dator är mest mongo i hela världen!
Den är bara dum, dum, dum!
Jag borde nästan få gå och köpa godis. Det tycker jag att jag är värd! Måste bara locka med mig någon att gå till Ica Väst med mig. tänk choklad - då blir man glad!
Fast jag vet inte om jag orkar gört. För jag är en trött en.

Väl mött.

Ps. Jag är sjukt klar med min hemtenta!
Ps 2. Jag är fortfarande irriterad på allt

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa!

Jag gjorde chokladbollar igår kväll :) Jag var också sugen, så jag gjorde, åt upp halva smeten sen gick jag och la mig ;D

2010-04-14 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0