Sun Come To Dry The Rain

Idag tänkte jag: jag klarar mig inte i denna tystnad längre, jag måste ha tillbaka mina hörlurar!!
Så jag begav mig till Håga för att börja leta. Jag gav rätt snabbt upp och satte mig på en sten för att sola istället. Sen insåg jag att det var jättetråkigt när man inte hade någon skön musik att lyssna på!
Så blev jag irriterad. Sen blev jag jagad av en liten hund. Då jagade jag tillbaka.
Sen gav jag upp och cyklade hem.
Då tänkte jag att jag skulle kolla på True Blood, som jag fick av Emelie. Efter ungefär tre sekunder inser jag dock att det inte är ett dugg texat!
Hur ska jag nu förstå vad som händer?!

Inte bra. Jag fattade nog ungefär hälften.
Jag borde gå någon slags kvällskurs i engelska. Det skulle faktiskt inte vara helt tokigt.

Väl mött.

ps. det ska inte vara sol och sommar imorrn, det gör mig irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0