Treasuremap

Det är könsorgansväder ute. Det är grått och kallt. Jag gillar inte!

Igår lyckades jag cykla vilse i Fålhagen. Det var mörkt och kallt och det regnade. Plus att jag var jättejättetrött. Men efter lite runtvinglande bland husen insåg jag att jag var på Vaksalagatan. hmm. Jag är nog inte vad man skulle kunna kalla den skarpaste kniven i lådan...

Idag har jag varit megaduktig och nästan skrivit klart min hemtenta. Inte långt kvar. Jag börjar se ljuset.

Kom hem dag och hade fått brev från skatteverket. Min efterlängtade deklaration. Jag hade nästan glömt bort det där totalt. Kom på det för någon vecka sedan.
Man kan säga såhär... nu är Kerstin en riktigt glad en. Detta bör firas på någe vis. Imorgon blir nog ett bra tillfälle. Det blir nog till att köpa sig en liten citron.. Mm! Det sinns risk för att det spårar.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0