LAST DAYS OF APRIL!

HOH! klockan är över halv tolv och jag är redo för morgondagen! Jag har tillochmed målat naglarna i en vacker röd nyans, morgondagen till ära!
VALBORG HERE I COME,INDEED! bättre än förra året. Svårt att slå det fantastiska vädret som var den dagen, men allat annat kanske. Stor chansning.
Eftersom jag har stått halva dagen och bakat bröd och piroger (lunch och skumpafrulle imorrn) är jag mycket sugen på morgondagen. Jag tänker: mat mat mat, alkohol och en jäkla massa mat.
Nu är det dock dags att sova, så tröttaa ögon som jag har. dock är dom ögonen lite besvikna...
IMORGON SMÄLLER DET!!!

väl mött

ps: last days of april är ett bra band för övrligt. mycket passande namn liksom.
trötta ögenom säger godnatt och är mycket hoppfulla för en bra morgondag!
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0