come on, come on

Efter tre dagar i Martins stuga har jag nästan vant mig vid att vara ledig.
Så otroligt himla skönt att vara där. Sova hur länge som helst, fiska lite, hänga lite, laga mat, bada bastu, dricka vin. Världens bästa grej.
Jag lärde mig äta kräftor. det var ju tillochmed gott när man övervinner den inbillade allergin.
Jag skulle kunna leva så ett tag.
Jag behöver semester.
Även om det var världens lugnste dag på jobbet så var det inte roligt. Jag är trött på det. Trött på att jobba. Jag vill tillbaka till skolan nu. Får nästan ångest.
Fast jag kom på att jag bara jobbar fyra dagar till. Lördag, söndag, måndag och onsdag. Sedan bär det av till Berlin.
Skönt som satan.

Jag måste börja skärpa mig.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0