I'm In Love

För en tid sedan fick jag ett tips av Sofia på jobbet.
Jag hade länge planer på att göra slag i saken, men som med det mesta är jag rätt seg på att ta tag i saker.
Men för en vecka sedan, ungefär, lyssnade jag på radion och hörde ett fantasitkst program. När det sedan gick i repris igårkväll när jag stod och lagade mat var jag tvungen att ta mig i kragen.

Jag letade mig in på Sveriges Radios hemsida och klickade in mig på de rätta sidorna. Sedan var det bara att börja tanka.
P3 Dokumentär. Vilken grej.
Alldeles underbart. Jag har aldrig varit så allmänbildad i hela mitt liv.
Jag lyssnar. Jag tar till mig. Jag gråter, skrattar, ryser och berörs.

Varför har jag inte uppäckt denna skatt tidigare?

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0