Test my heart with useless space

Insåg idag att imorgon blir min sjunde jobbdag på raken. Den sjunde dagen på raken som jag jobbar lite sådör småsjuk. Värst var i fredags. Varför gör man sådär mot sig själv?
Skulle jobbat tre dagar denhär veckan. Blev sex dagar. Tre av dessa har jag jobbat över en massa.
Detta betyder dock klirr i kassan i september. Så det så!

Idag fick jag en ny överdriven kärlek till Dashboard igen. Inget slår dom. Inget. Inget. Inget.
Det är så bra så att jag ryser. Från tårna ända upp till toppen på knoppen.

Igår tittade jag på världens bästa film. Varför tittar jag inte på den oftare? Den är så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det bästa var att det blixtrade och åskade en massa massa samtidigt. Åh vad jag gillar åska. Och min bästa film. Amélie, mon chéri.
Såg första delen av förnuft och känsla idag. Insåg återigen hur mycket jag älskar sån där härlig pianomusik. Tänkte nästan slå igång Amélie en gång till bara för att få njuta av all underbar musik. Man blir lycklig ända in i själen!

Imorgon fixar vi, imorgon blir första steget mot nästa höst. nu ska jag göra det. Jag bara gör det!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0