zero telefonproblem

Nu har vi satt igång allt. Nollorna är redo för lek, fylla och dekadens. Och det är minsann vi också. Kommer bli riktigt roligt!

Skulle idag gå in på The Phone Houe för att reka lite inför mitt framtida telefonköp. Och frågan är självklart hurvida jag ska köpa mig en iPhone eller någon androidtelefon. Eller behöver jag en sån überflashig telefon överhuvudtaget? Fast jag vill ju!!
Men jag blev bara nervös när han började prata, det gick för fort och han babblade på om diverse teknikprylar och inställningar och sedan hade han ticks som gjorde mig ännu mer stressad och nervös.
Och jag har inte blivit ett dugg klokare på vad jag ska ha. Det kommer iallafall bli dyrt eftersom jag bör ha någon slags försäkring.. och spotify premium. Mycket blir det. Men flashigt!
Jag får ringa bror för konsultation. Efter ett tag tyckte jag att Samsungen han promotade för lät riktigt bra. Den vill jag ha! Men han tyckte att jag lutade åt en iPhone. Och en iPhone är ju cool. Faktiskt.
Det värsta var att han sa Det är ju bara DU som måste bestämma dig
För jag är ju så himla känd för att inte ha beslutsångest och vara snabb på att bestämma mig...

Ekopark med söta nollor i op-mössor på stocken ikväll! Me like.
En vecka av galenkap.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0