And so it is

Jag har hört att det är bra att sova ungefär fem timmar per natt när man går upp kvart över fem och jobbar åtta timmar. Och under dessa åtta timmarna ska man ägna sig åt att inte ta kål på folk. Man är rätt pigg då när dagen är slut.
Men det kan faktiskt få va värt att gå runt och va lite trött. Faktiskt.

Lotta kommer! Jaa! Mysmys. Hänga snacka skit och laga mat. I like. Speciellt eftersom jag får laga min underbara linsgryta utan att någon (Olov) klagar på att det är "näringsfattigt". Någon (Olov) borde uppenbarligen läsa lite näringslära. Faktiskt.

Förlåt min bror, men det är faktiskt aaaaasskönt att ha hela lägenheten för sig själv. Dock kom Reversen idag. Vilket betyder att jag behöver min bror. Hur ska jag klara korsordet utan fusk? Utan hjälp av skaparen..? Återstår att se.

Längtar frutansvärt mycket till imorrn. Det kommer bli helt fantastiskt! Min fina klass och en massa, massa god mat!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0