Come And Melt This

-14 grader celsius. Man kan åka skidor utan att totaldö.
Men jag har jätteont i halsen, är jättesnorig och skitarg. Varför ska jag va sjuk när jag är hemma för att kunna åka skidor?

Typiskt dålig dag.
Vaknar och blir så jävla förbannad på ingenting alls. Irriterad på en halvdröm som mer va en tanke. Människor gör mig irriterad. Så jävla irriterande när folk håller på som dom gör, och har riktigt dåliga bortförklaringar. Jag orkar snart inte bry mig längre. Tänker liksom ge upp. Varför ens bry sig. Jag tänker vara bitter på det här hela dagen, så det så. (Kommer ignorera det jag tänker nu och göra som vanligt, för jag är så knäpp. Och lite småjobbig.)

Ska skriva etik och vara nöjd med det. Har inte ens börjat och tänker skjuta upp det lite till. Ska nog bygga pussel, dricka te och kolla på film istället. Bra sysselsättning när man är sjuk och det är kallt och man är lat.
Anna T Höglund kan skriva ett eget etik-PM om prioriteringar. Jag prioriterar sömn och te. Och ibland vin.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0