Continually Failing These Trials

Har sådär fruktansvärt ont. Helt jävla otroligt. Det värker, bultar och gör ont. Kan inte tugga. Jävla tänder. Kände det på en gång igårkväll. Nu händer det
Kom igen då. Show Me What You've Got! Tryck fram dom där visdomständerna så jag slipper smärtan!
Det gör ont, det gör ont, det gör ont, det gör ont!
Ipren my ass.
Ge min nåt starkt, som bedövar hela mig. Nåt så jag somnar en stund och vaknar när smärtan är borta.
Ta bort det!

Mamma ringer och liksom rub it in my face.
- Hej du, jaa det hade nog varit bra om du hade fått jobba förra veckan och i helgen. Det hade verkligen behövts. Men nu är det kris igen. Så du kanske får jobba imorgon, men då måste du gå intro idag. Fast förmodligen får du inte, eftersom du inte kan fortsätta sen. Men jag säger att du kan komma hem och jobba på helgerna. Man måste ju säga så vettu.. Dom skulle kolla med två som var sjukskrivna, dom kan nog jobba, så du behöver nog inte. Jag ringer igen om en stund. HEJ!
Åh snälla, snälla, snälla säg att jag får jobba så jag slipper skriva etiken! Komigendå!

Nu har jag iallafall spenderat 1065 kronor på The Ark-biljetter. Det kommer bli najs!

Och folk dör av kryptonit, det är sånt som gör min dag. (förlåt)

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0