Cover up with pepper.

Avocadomacka till brunch. Den smakade halvsuspekt, men jag tog fram min pepparburk och öste på. My lips are burning.

Har varit otroligt produktiv denna lediga förmiddag. (Självklart gick jag inte upp kllockan sju för en uppfriskande promenad, jag sov till nio istället)
Jag har tvättat och städat (lite iallafall) och framförallt har jag suttit och superpysslat på min dräkt som anlände igår. Nu är det bara själva syandet kvar. Allt är klippt och nålat och imorgon ska jag hem till Lotta och utnyttja henner symaskin. Allt är klappat och klart för fredag! Det är bara huvudbonaden kvar. Men den kanske jag fixar på fredag. Möjligtvis imorrn om jag hinner.
Jag får snart magsår.

Tänkte plugga, men när det bara handlar om att leta rätt på vettiga referenser vill jag inte mer. Boken är bara blaj, och jag kommer fram till exakt samma saker själv utan att ens behöva öppna boken. Så då känns det asjobbigt att jag måste leta rätt på dessa sakler i boken för att kuna lägga in referenser. Bah, jag döör!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0