Endlessly, she said.

Typiskt bra dag.
Satt igår natt och gjorde mig en sjuuuuukt bra playlist. Hittade äntligen den där Give Up The Ghost låten. Hallelujah!
Skönt häng i studentkorridor på förmiddagen. Fick en present, fint pannband. Jag passar i pannband, så jag blev glad!
Bror kom hem, hann träffa honom en snabbis innan jag hetsade till praktiken. Kom in 13.45.56. Skönt. KaHa inledde dagen med att återigen be om ursäkt för den hetsiga, galna, men ack så spännande torsdagen vi upplevde tillsammans sist.
Fick ha tre riktigt mysiga patienter. Mina härliga gubbar!
KaHa är dessutom underbar. Redan halv sju hoppades jag att hon skulle säga att jag skulle få gå tidigare. Och det fick jag. Underbart. "Du är student, du måste passa på att gå tidigare nu när du kan. Jag ska inte skvallra till Karin. Det är ju baraonödigt att du ska sitta och stirra på mig när jag stirrar in i väggen."
Jag gillar KaHa.

Sista dagen imorrn. Sen är det bara det där otroligt meningsfulla seminariet kvar.
Jullov.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0