It's Like History Repeats. Over and Over

Åkej. min superlediga helg är snart slut. Det är sista dagen och jag har bara varit lite rastlös. i typ sammanlagt två timmar. Men nu börjar det krypa i kroppen igen. Men jag orkar inte träna och det är för tidigt för att åka till Maja. Egentligen borde jag traska ner på stan och leta julklappar, men jag orkar ju inte det. Jag bryr mig inte. Om ingen köper julklappar till mig så behöver inte jag köpa till nån annan. Jag kan köpa fem presenter till mig själv. Då får jag ju exakt det jag vill ha också. Mycket enklare.
Jag önskar mig bara en massa jäkla knäck, snickers och polkagrisar. Om det inte bakas polkagrisar i år är risken stor att jag får något slags nervsammanbrott.
For real.

Preklin.
Så fantastiskt underbart kul. Träffade folk från hemifrån jag inte träffat på länge. Najs! Tråkigt som fan att alla läkarstudenter är efterblivna och har IQ på 25 och inte fattar vad PROFEL är. Hur dum får man vara?
Jag kanske inte ska säga något om att vara korkad på Preklin, MacGyver liksom!
Det är nog det värsta men roligaste på så jäkla länge. Helt ärligt, sen när hade MacGyver mustasch?

Upptäckte igår en jävligt rolig grej. Det finns på film. Och tydligen hade jag bildbevis på det också. Jag gillar uppsala. Man springer alltid på samma folk. Alltid. Mystiska sammanträffanden, alltid.

Skönt att samma sakar alltid händer mig. Skönt att jag bara: Äh skit i det, dethär blir asbra.

Glöggtagga!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0