Jag ÄR hightech!

Åh teknikens underbara! Finns en kille jag gillar mer än någon annan just nu! Har ingen aning om vem han är, vad han heter, hur han ser ut, var han bor, om han har hund eller katt eller häst. Kanske gillar han delfiner och har en samling med sådana i porslin på en fin hylla i sitt vardagsrum och en stor tavla ovanför sin säng i sitt sovrum. Jag har ingen aning.
Det enda jag vet är att han inte jobbar i dag. Han är ledig, men han ställde upp för mig och talade om för mig hur jag skulle göra för att min telefon ska fungera som perfekt igen.
Han hittade det lilla felet.

Någon gillar uppenbarligen att skicka på tok för långa sms till mig så att min telefon inte orkar ta emot dom. Den lille jävlen har legat och spärrat min telefon. Men nu är det löst och fixat
Man kan ju säga lucky me att jag inte gav tillbaka Markus telefon förut. För nu kom den minsann till användning!
I'm alive again!

Ingen systemåterställning här inte!

Har promenerat från stationen. Är numer kutryggig, ser ut som Quasimodo. För mycket packning, för långt hem.
Packa upp, köpa vin, köpa mat, tvaga mig och sen är jag good to go!
kalas!

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0