Just SkipThis Day, And Give Me The Night

Allvarligt!
Magsår idag igen.
Nu börjar jag dock misstänka att det är etiken som är boven i dramat. Så otroligt segt och tråkigt och jag orkar itne skriva, referera, reflektera, analysera och babbla på i all ooändlighet.
Två sidor klara. Bara två till. Jag kan klara av det, jag kan, jag kan, jag kan.
Sen är det bara praktiska proven och tentan att plugga på. Yes, vad jag blir glaaaad!

Vill hellre göra nåt annat.
Måste beställa The Ark-biljetterna. Har inte gjort det än. baaah.
Skriva ut tågbiljetten också. Jag hatar skrivare, dom verkar ha nåt emot mig.
Och jag måste köpa böcker till termin fyra. Kolla vilka man ska ha, vilka som är värda, vilka som är billiga, vilka jag vill ha, vilka jag har råd med. baaaaah!

Skjut mig. Snabbt och nu. Bara gört.
Idag är jag sur.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0