Like high-tech!

Det känns så skönt att ha en fungerande telefon, tycker jag. En sån typ av telefon som man kan lita på. Det är tryggt på nåt sätt. Känns otroligt fantastiskt att jag har haft en sån där rätt billig telefon ett par månader nu, och att den fortfarande fungerar problemfritt. Att allt fungerar som det ska. Det är precis så en telefon ska vara. Då blir man så himla glad!

Helvetesjävlafittelefon som vägrar fungera som den ska! Jag ooooorkar ju inte hålla på. Teknik ska fungera bara. Man ska inte behöva hålla på juuh!
Systemåterställning, my ass! Då försvinner ju allt. (plus att jag villinte villinte villinte. (detta säger jag bara för att jag inte riktigt har stenkoll på hur man gör, och framförallt inte hur man gör för att lyckas spara typ nummer, bilder, musik, och allt annat oväsentligt.))

Sug.
Imorrn ska jag fixa det, på nått jävla vänster.
Så här får det inte gå till ju!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0