Söndag morgon är min bästa morgon.

Åh denna ångest!
Varför, varför, varför? Varför ska man må så dåligt av att dricka alkohol? Kan inte någon bara uppfinna en bakfyllefri alkoholhaltig dryck?
Jag ska nog börja jobba på det.

Jag är dock nöjd med gårdagen. Skönt häng med mycket skratt. Trångt på Banken och jäävligt god pizza på Maestro. Kalaskväll.

Finns inget som slår känslan man får när man läser igenom alla tokiga fyllesms dagen efter. Det är nog först då man inser hur fantastiskt full man var dagen innan. Men det är ok ändå.. Lite iallafall. Kul iallafall.
Jag ska skaffa mig ett fyllelås på telefonen. Eller bara sluta ha med den när jag är full. Nåt sånt. Det blir nog bäst då.

Jag skiter i etiken. Folk får göra vadfan dom vill. Jag tänker kolla på Vamps istället. Mycket bättre bakissysselsättning!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0