Even Though I'm Drinking Tinis.

Näääj, men det är ju bra att jag förstör allt i ett nafs! Jag hatar den jag blir när jag blir sådär. And my head!

Löjligt mysigt med V-dala igår. CC, CK, Jois, Jocke, Aaaaaaanders, Emma, Maaaaartin, Markus och jag. Fabulous!

Skönt att jag vaknar halv sex när jag absolut inte måste!!
Inte ok.
Men jag pallrar väl upp mig så att jag kan packa innan jag drar vidare för årets mest värda seminarie. Det är OK, för sen är det mysfika i bikupan. (Jag gillar namnet bikupan för jag tänker på Queen Bee i Berlin och australienaren som forskade om bin och queer-baren och den där skumma, men mycket trevliga, holländaren som jag misstänker är hjärnan bakom mitt "mobiltappande". Man tappar inte en telefon när man bara sitter på ett ställe. Han stal den och nu har han den. Obehagligt. Men eftersom vi skrev en bra låt tillsammans, han jag å Jocke, med en fantastisk text, så förlåter jag honom)

Det där med nyår är ett problem för sig. Nu är jag splittrad. Ska jag va på en fabfest och känna ingen (Jag får ju träffa Malin, som jag saknar och inte har träfft på länge, och va fab i finklänning)? Ska jag hänga  som femte hjulet på en dubbeldejt (Lotta ingår ju i dubbeldejten och jag gillar henne en massa massa, så jag vill dit ändå)? Eller ha middag i mitt kök med tre fina vänner och blir full och gråtmild (Vi kommer ju sitta med en gitarr och spela kent och va emo. Oifrånkomligt. det är ju johan, martin och jag liksom. Och fina CC)?
To many options!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0