MakeUpYourMindAndMakeAMove

Juligen.
Har ätit så jag mår fruktansvärt illa. Tur att det är ett år kvar tills nästa gång... Fast hur var det nu..? just det, aaasmycket godis å mat kvar = samma sak några dagar till.
Fattar inte att jag inte tänkte till igår när jag var på stan. Hade ju kunnat förstå att mamma och pappa inte köpt nåt vitt vin och köpt mig en egen flaska att sörpla på till middagen. Tur att Sverker hade med sig riktig fransk cider. Från frankrike. Mumma! Nästan bättre än vintge. (Nej, det vare inte, vem försöker jag lura?) Olov har dessutom dealat till sig hans föredetta spritförråd, vilket betyder att vår sprithylla kommer vara överfull när vi kommer hem. Det är riktigt bra.
Fick för en gångsskull julklappar jag ville ha. Tänker inte byta bort nåt, trots att jag faktiskt fick lov att göra det detta år (Iofs på ett plagg som jag senare upptäckte saknade en lapp). Kommer dock tydligen shoppa gäääärnet på H&M oóch ingen annanstans den närmaste tiden.

Igår började Siri förstöra mitt liv. Hon fick mig att inse konstiga saker, och jag måste faktiskt hålla med henne. Hon har ju rätt. Men jag vill inte att hon ska ha det. Hon är för klok för mig.
Nu kommer jag ju bara gå runt och tänka på det. Jättemycket. Och det är inte alls bra. Jag måste, måste. Jag vet inte vad jag måste. Jag måste faktiskt ingenting!
Å andra sidan så skiter jag fullständigt i om hon har rätt eller inte. Jo, hon har rätt, men vad ska jag göra åt det liksom? Jag måste sluta haka upp mig på saker. For real!

Idag var det kallt








Imorrn vill jag att det ska va varmare, för jag vill åka skidor!!

Ibland är det detdär allra sista som händer som gör hela dan.

Väl mött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0