With That White Wine

Idag hände en sån där grej som bara händer i drömmar.
Jag kom till jobbet, bytte om och kollade på schemat. Kollade in vilka jag skulle stänga med, men insåg att mitt namn inte fanns med. Ska inte jag jobba idag??
Kollade igenom alla rosa namn en gång till. Näe. Jag står inte med. Det måste va nåt fel..? Eller?
Kollade på de vanliga namnen och hittade mitt.
Dom har gett mig ett kassapass istället!
Det är så jäkla skönt! jag får stå och träffa folk och slippa gömma mig inne i disken. Underbart!

Å andra sidan var det precis tvärtom jag tänkte i morse.
Äh, jag behöver inte sminka mig, jag kommer ju iallafall bara stå gömd inne i disken...
Yeah, right. Osminkad in public, sånt jag gillar!

Kom nyss hem och det är tyd drama! Det är faktiskt roligt. Det är komiskt.
Jag har sagt det förut och jag säger det ingen: Folk mååååår inte bra!

Fick dessutom höra att på förra årets preklin var det folk som var utklädda till det jag ska va utklädd till på fredag. Känns kul att köra en ripoff. faan. Men min idé är så snygg så jag skiter i det!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0