ADIDAS

Nu har jag bokat biljetter till amanda jensen nästa fredag! Jaaa, hipp hurra vad bra! Nu fattas ju bara att man ska hämta ut dom också. Eller att komma ihåg det. Och sedan komma ihåg att ta med dom hem sen. Det är mycket att hålla reda på ibland.
Jag känner mig nu mycket mer bekväm med tillvaron. Kan bero på att mitt internet behagar att fungera igen, att jag har varit ledig i helgen (och haft kul), och sist men inte minst att jag kommit igång med det där PMet som har legat som världens tyngsta sten på mina axlar. Dessutom känns det som att jag faktiskt har lärt mig något någonstans. Jag kanske inte är så tappad bakom en vagn som jag tror trots allt. Eller ja, lite kanske men man kan väl få drömma och hoppas lite.
Insåg idag under min allahjärtansdag-dejt med johan och emelie att dom också är väldigt negativa till nuvarande kurs. Den ÄR inte kul. Inte alls. Den är seg, tråkig och dum! Är dock fortfarande rätt nervös inför min slutbedömning på fredag. Fast.. Då är ju inte min lärare med med sin dömande blick och nedsättande kommentarer. Jag ska dessutom vara lite mer förberedd denna gång. COME ON liksom, jag kan ju det där! I hope.

Jag får ta en sak i taget. Jag ser fram emot fredag, det kommer bli kul. weii!

Nu ska PMet skrivas klart och jag är så peppad!
det är iallafall ingen fosterställningskänsla. än
När jag är klar med PMet har jag bestämt att jag ska belöna migsjälv med en ny väska. Det är jag värd så otroligt mycket.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0