beeäämsee

Har cyklat till BMC för första gången på jääääättelänge. Och jag har saknat det. Det är så vackert att cykla ute. Det är massor, massor, massor av snö och SOLEN SKINER. Detta resulterar dock i en miljard minusgrader. När jag nådde fram till BMC hade kroppen frysit fast i en cyklar-position. NICE. och innepå BMC hänger en massa jurister. Vad gör dom där? Vad har hänt under dessa fem veckor? Jag gillar iallafall att vara tillbaka!
om några veckor är det ju slut på BMC-hänget igen. Då ska vi beblanda oss med lärarna på blåsenshus. jagvillinte,jaggillar beeäämsee ochvillhängadärjämt! Jag har ju lärt mig hitta nu ju!

Det är måndag, starten på en ny vecka och snoooorkallt. Jag trodde det skulle bli vår!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0